تینا علیپور در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی مجله خبری کار و تعاون در ارتباط با بسته حمایتی دولت افزود: پس از فیلترینگ اینستاگرام سعی کردیم تا از پلتفرمهای داخلی برای ارتباط با مشتریهای خود استفاده کنیم که تا حدودی نیز در این زمینه موفق بودیم.
وی اضافه کرد: اما مهمترین ضعف این پلتفرمها محدودیتهایی بود که در آنها وجود دارد که سبب شده بود تا مانند اینستاگرام نتوانیم به تبلیغات محصولات خود بپردازیم.
وی تأکید کرد: با توسعه این پلتفرمها از نظر زیرساختی و ارائه خدمات که به نظر بنده یکی از بهترین موارد مطرح شده در این بسته حمایتی است فعالان صنفی در هر رسته و گروهی میتوانند به بهترین شکل به کسبوکار پرداخته و مشتریهای بیشتری را جذب کنند.
علیپور با اشاره به اینکه بهعنوان یک فعال صنفی مشکلی با پلتفرمهای داخلی ندارم و هم اکنون در این فضا نیز مشغول به فعالیت هستم تصریح کرد: یکی از موارد مطرح شده دربسته حمایتی دولتی توسعه پلتفرمهای داخلی است که در این صورت ما علاوه بر امرارمعاش زندگی خود میتوانیم کسبوکارهای خود را توسعه دهیم.