فالوورهای جدید را فراری میدهد: معمولا زمانی که یک کاربر یک حساب اینستاگرام دارای تعداد زیادی فالوور را فالو میکند ولی آن پیج فعالیت قابل ملاحظهای ندارد، اعتمادش را نسبت به پیج از دست میدهد و به سرعت آن را ترک میکند. با اینکه اینفلوئنسرهای با تیک آبی و فالوورهای زیاد، برای تبلیغ پیج شما جذابتر هستند، اما بهترین انتخاب نیستند! 1. در صورتی که قصد دارید ایمیل خود را روی اکانت اینستاگرامتان ثبت کنید، گزینهی Email را در بالای صفحه انتخاب کنید و سپس گزینهی Next را بزنید. شما قصد دارید که با این جوامع ایجاد تعامل کنید. چطور میخواهید آن فالوور را در پیج خود نگه دارید؟
از همین رو توصیه میشود درگاه پرداخت الکترونیکی موردنظر خود را از این مجموعه دریافت کنید. در برخی از کشورها، کاربران می توانند در هنگام لایو مستقیما خرید کنند ولی باید بگوییم که امکان چنین کاری در ایران وجود ندارد و خرید مستقیم در هنگام برگزاری لایو در ایران غیر فعال است. برای تبلیغ اینستاگرامتان، حتما از میکرواینفلوئنسرهای فعال در زمینه کاری خود کمک بگیرید. معمولا برندها نباید بیش از چند پست معدود در روز منتشر کنند. ROI ندارند: واضح است که فالوورهای فیک از شما چیزی نمیخرند و از این نظر فایدهای برای شما ندارند؛ پس نباید برای داشتنشان هزینه کنید.
همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، هرچه بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای افزایش شمار فالوورها خواهید داشت. در بسیاری از مواقع ما به خاطر یک حرف زننده یا یک تصویر نامطلوب، او را فالو نمیکنیم و ذهنیتِ ابتدایی قشنگی از او نخواهیم داشت. شما با استفاده از محتواهای خلاقانه و یک دعوت به اقدام (call to action) درست، میتوانید سر صحبت را با مخاطبان باز کنید تا زیر پست شما مشارکت داشته باشند. محتواهای شما میتوانند به صورت پست معمولی، استوری یا IGTV باشند. اگر شما هم در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام تجربه دارید، با ما و مخاطبانمان به اشتراک بگذارید. همچنین شما میتوانید عکسها و ویدئوهایتان را با استفاده از فیلترها، افکتها و ابزارهای خلاقانه دیگری که اینستاگرام (Instagram) در اختیارتان میگذارد ویرایش کنید سپس آن را با فالوورهایتان و دیگر کاربران این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. اکثر مخاطبان (۶۸٪) تمایل دارند در زیر عکسها مشارکت داشته باشند، ۵۰ درصد از آنها در زیر ویدئوها مشارکت دارند و ۳۰ درصد در پستهای متنی مشارکت میکنند. از نرمافزارهایی استفاده کنید که فالوورها را با سرعتی طبیعی اضافه میکنند تا فالوورهای واقعی (حتی خود اینستاگرام) شما متوجه اضافه کردن فالوور فیک نشوند.
۵. بعد از این تصویر پروفایل شخص مقابل شکلی اندک شفاف به خود میگیرد و استوریهای او در پایان فید شما نمایش داده میشوند. میم یا مم MEME: برندها و پیجهای بزرگ قدرت MEMEهای اینستاگرام را درک کردهاند و در تلاشند تا بیشترین استفاده را از این نوع محتوا متناسب با زمینه خود داشته باشند. افزایش فالوور اینستاگرام، یکی از فاکتورهای اصلی برای موفقیت است، زیرا اعتبار یک اکانت تجاری به چنین موضوعی تا حدودی وابسته خواهد بود. به علاوه زمان پست گذاشتن نیز اهمیت زیادی دارد. با فالو شدن شما امکان بیشتر شدن لایکهای واقعی نیز بیشتر خواهند شد. هشتگ ها در دیده شدن بیشتر پست های اینستاگرام شما نقش مهمی دارند. از مزایای نیچ شدن می توان به رشد سریع، متمایز شدن نسبت به رقبا و ایجاد یک محدوده جدید برای کسب و کار اشاره کرد.
بسیاری از افراد که فعالیت خود را در زمینه کاری خاصی شروع کردهاند، گمان میکنند که برای شروع فعالیت تجاری خود باید فالوور بخرند، زیرا معتقد هستند که اگر تعداد فالوورهای پیج کاریشان کم باشد، نمیتوانند در جذب بیشتر فالوور موفق شوند و به همین دلیل کسبوکارشان نیز شکست خواهد خورد. از طرفی همیشه صفحاتی هستند که در حوزه مرتبط با کسبوکار شما محتوای جذاب تولید میکنند. به علاوه، سعی نکنید همیشه محتواهای مرتبط با کسبوکار خود یا محتواهای تبلیغاتی به اشتراک بگذارید. یکی از قابلیتهایی که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده، امکان تگ کردن لوکیشن برای پستها و محتواهای دیگر است. از امنیت و سرعت آن بسیار لذت خواهید برد .
کفش استفاده کنید، پست خود را در دریایی از پستهای دارای این هشتگ غرق خواهید کرد و اکثر مخاطبان هرگز نمیتوانند آن را پیدا کنند. به علاوه، باید از هشتگهایی استفاده کنید که احتمال میدهید پرسونای مخاطبین هدف شما آنها را جستجو میکند؛ مانند «کفش خاص». البته این رسانه غافلگیرکننده است و شاید در آینده این قابلیت را هم در تنظیمات استوری اینستاگرام کنترل کنیم و به اختیار خود نمایش یا عدم نمایش آن را برای مخاطبان تعیین کنیم! که می گوید: ما از دستگاه شما اطلاعاتی نظیر tap زدن با انگشت یا scroll کردن را دریافت می کنیم تا برای تشخیص انسان از ربات مورد استفاده قرار بگیرد!
بنابراین، باید تا جای ممکن به مخاطبان خود در اینستاگرام توجه داشته باشید تا مخاطب را به مشتری تبدیل نمایید. در بخش بیو باید خیلی ساده، کوتاه و جذاب، کسبوکار خود و محل آن را معرفی کنید و با لینک دهی به صفحات مناسب، مخاطبین را به طور هدفمند به بازدید از وبسایت خود یا ثبت سفارش یا اقدام مورد نظرتان تشویق کنید. در پیش است، مخاطبین زیادی برای یافتن بهترین فرصتها این هشتگها رو جستجو میکنند. یا چه زمانی و چگونه از اینستاگرام استفاده میکنند؟ یکی از کارهایی که میتوانید برای افزایش فالوور اینستاگرام انجام دهید، انتشار پست در زمانهای مناسب است. طبیعتاً زمانی برای انتشار محتوا مناسب است که کاربران بیشتری در اینستاگرام آنلاین باشند. از دیگر شیوههای مرسوم برای افزایش فالوور اینستاگرام میتوان به انجام تبلیغات آفلاین و آنلاین اشاره کرد. گاهی اوقات مخاطبان شما واقعاً می خواهند با پست های شما ارتباط برقرار کنند اما نمی توانند راهی ساده برای پاسخ به آن پیدا کنند. اگر شما برای کسبوکار خود Business Profile راهاندازی کردهاید، از قابلیتی چون insights مطلع هستید. تگ قابلیتی است که میتوان با استفاده از آن، افرادی را در پست و استوری خود یا در بخش کامنت ها تگ گرد.
سپس در ادامه با شیوهها و نکات گفته شده، فالوورهای زیاد و واقعی را برای پیج اینستاگرام جذب کنید. از همین رو برای موفق شدن در فعالیت راهاندازی شده، باید با تکنیکهای افزایش فالوور اینستاگرام آشنا شد. تبلیغ کنید. در نظر داشته باشید که طبق پیشبینیهای انجام شده، در سالهای آینده تیک تاک و پینترست بهترین پلتفرمها برای تبلیغ محتواهای اینستاگرام خواهند بود. محتواهای شما باید یونیک و جذاب باشند و حتیالامکان از روی رقبای خود کپیسازی نکنید. با این حال، میتوانید روی حسابهای کاربری رقبای خود تحقیق کنید تا بفهمید مخاطبان آنها به چه چیزی علاقه دارند. تا زمانی که شما حساب کاربری اینستاگرام خود را تبلیغ نکنید، مردم چگونه میفهمند که چنین حسابی وجود دارد؟ قبل از هر چیز حساب کاربریتان در این دو پلتفرم را به اینستاگرامتان وصل کنید.
۱. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل هوشمند خود باز کرده و روی آیکن Messenger در گوشه بالا سمت com.fastinstaapp راست بزنید. در آموزش اینستاگرام از صفر تا 100 حتماً باید اطلاعات خود را درباره تمامی بخشهای اپلیکیشن بیشتر کنید. آموزش صفر تا صد اینستاگرام چقدر طول میکشه؟ اما اگر شما آموزش های لازم را جهت گرفتن تیک آبی اینستاگرام ببینید مطمئناً خودتان میتوانید این کار را برای اکانت شخصی خود و یا اکانت مربوط به شرکت خود انجام دهید و دیگر نیازی نیست هزینه جزا فرا برای انجام این کار پرداخت نمایید. در این بخش از آموزش اینستاگرام برای کسب و کار به معرفی این قابلیت خواهیم پرداخت. درگذشته برای تبلیغات چالشهای مختلفی ازجمله هزینه و اثرگذاری پیش روی مشاغل مختلف بود اما رفتهرفته با گسترش رسانهها این چالشها برطرف شد و افراد با هر مقدار هزینه میتوانستند برای خود تبلیغ کنند و اثرگذاری آن را موردبررسی قرار دهند.مثلاً در همین شبکه اجتماعی موردبحث خودمان اگر شما بخواهید تبلیغات کنید میتوانید با یک جستجوی ساده از قیمتها آگاه شده و با تغییر اکانت خود به حالت تجاری بعد از تبلیغات میزان اثرگذاری آن را ببینید.اما افزون بر ویژگیهایی که پیشتر به آن اشاره کردیم امکان دیگری هم به این نرمافزار اضافهشده است که با بهرهگیری از آن میتوانید رخدادهای مهم کسبوکار خود را بهصورت زنده برای مخاطبینتان پخشکنید و بهصورت بر خط نظر آنها را نیز در مورد محصولاتتان ببینید.
همان آیدی پیج اینستاگرام شما است که با استفاده از آن فعالیت های شما در اینستاگرام ثبت میشود و با آن می توانید کامنت بگذارید و دیگران را تگ و منشن کنید، اما name نامی است که مخاطبان شما میتوانند شما را در سرچ پیدا کنند. پس از دانلود آخرین نسخه اینستاگرام، دیگر وقت آن رسیده که کار با این برنامه دوستداشتنی را یاد بگیرید. یکی از بهترین استراتژیهای افزایش فالوور اینستاگرام، حضور فعال در پیجهای اینستاگرامی پرطرفدار است. یکی از پرکاربردترین اصطلاحات اینستاگرام که در میان کاربران فعال این برنامه بسیار رایج است و میتوان گفت از اهمیت بسیار بالایی برخورد داراست همین کلمه فالوور میباشد. دارند. برای مثال پیج فدارسیون فوتبال منطقهی آمریکای شمالی، مرکزی و کشورهای حوزهی دریای کارائیب (کنکاکاف) پیش از هر بازی رسمی در این منطقه یک نظر سنجی مثل این برگزار میکند: کدام تیم برنده میشود؟ پرسیدن سؤال در انتهای کپشن پستها و سایر روشهای دیگری که باعث میشود آنها به گذاشتن کامنت علاقهمند شوند. ۲. وقتی بومرنگ خواستار جواز دسترسی به دوربین میشود OK را بزنید.