اگر هدف را موتورهای جستوجو در نظر بگیرید، معمولاً مخاطب فراموش میشود و در نتیجه، همان هدف سئو هم به سرانجام نمیرسد. پس توجه کنید بهبود سئو، هدف اصلی نیست، بلکه استفاده حداکثری از نتیجه رپورتاژ آگهی خوب است. این نکته به این معنی نیست که اگر میخواهید سئو خود را قوی کنید سراغ رپورتاژ نروید، بلکه بهتر است یک هدف اصلی در کنار آن انتخاب کنید تا به نتیجه بهتری برسید. انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و موثرترین روشها در گرفتن بک لینک و بهبود سئو خارجی سایت است.
کارهایی که باید قبل از نوشتن رپورتاژ آگهی انجام دهید
۱- رپورتاژها باید در سایتهای معتبر و به خصوص سایتهای خبری و تفریحی که بازدیدکنندگان زیادی دارند منتشر شوند. به علاوه سایتهایی که محتواهایی مرتبط با سایت شما دارند هم گزینه مناسبی هستند. بسته به کمیت مخاطبین هر رسانه و میزان تاثیرگذاری هرکدام، هزینه های متفاوتی برای انتشار رپورتاژ دریافت میشود. میتوان با اضافه کردن خلاقیت آگاهانه و با هدف درست، نتایجی بیش از انتظار خود از این نوع تبلیغات گرفت. نظرات و بررسیهای کاربران در سایتهای فروش کالا یا خدمات، گزینه دیگری است تا بازخورد افراد مختلف را بررسی کنید.
در زمینه تولید محتوای رپورتاژ همواره این سوال پرسیده میشو هرسایت به چه تعداد رپورتاژ در طول یک ماه نیاز دارد. بهتر است بدانید هرگز نمیتوان پاسخ دقیق و روشنی به این سوال دارد. به طور کلی، توصیه میشود هر سایت حداقل هر ماه یک رپورتاژ آگهی انتشار دهد. هر چقدر بودجه کسبوکار بیشتر باشد، میتوان این مقدار را افزایش داد.
انتشار رپورتاژ آگهی چه کمکی به شما میکند؟
اکنون دیگر متوجه شدهاید تولید محتوای رپورتاژ مزایای بسیار زیادی را برای سایتها در پی دارد. در ادامه تلاش میکنیم شما را با مزایای رپورتاژ آگهی آشنا کنیم و هر کدام را به دقت مورد تحلیل و آنالیز قرار دهیم. بسیاری از افراد این واژه را ریپورتاژ و بسیاری رپورتاژ تلفظ میکنند.
رپورتاژ آگهی چیست تاثیر رپورتاژ در سئو چگونه رپورتاژ بنویسیم-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک
یکی دیگر از انواع قدیمی و کلاسیک ریپورتاژ آگهی، رپرتاژ هایی است که در روزنامهها و نشریات منتشر میشدند. در واقع میتوان خواستگاه رپورتاژهای خبری را به نشریات و روزنامهها نسبت داد. پس از خرید رپورتاژ شما فقط به مدت 1 هفته فرصت دارید که نسبت به انتشار آن اقدام کنید. زیرا هزینه رپورتاژها دائما در حال تغییر است و ما نمی توانیم با قیمت قبلی رپورتاژ را منتشر کنیم. زمانی که شما رپورتاژ خود را ثبت می کنید، کارشناسان بلافاصله با شما تماس گرفته و درباره زمان و نحوه انتشار رپورتاژ توضیحات لازم را ارائه می دهند. پیشنهاد میکنیم کتاب رایگان راهنمای انتشار رپورتاژ خبری را بخوانید.
همچنین، یاد گرفتیم که چطور در جملات ابتدایی نوشته، توجه مخاطب را جلب کنیم و بسته به نوع رسانه انتخابی، شخصیتسازی کنیم. با این وجود، استفاده از رپورتاژ آگهی تنها یکی از کانالهای تبلیغات به شمار میآید و موفقیت در این کانال نیازمند هماهنگی و توازن ببین ارزش یک کسب و کار با نیازمندیهای خوانندگان متن رپورتاژ آگهی است. راش وب امکان خرید و انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایتهای دانشگاهی با دامنه edu را برای مشتریان خود فراهم آورده است. این دامنه ها به واسطه فعالیتهای چند ساله و محبوبیت از لحاظ بک لینک ها اعتبار زیادی کسب کرده اند و بک لینک سایت های دانشگاهی می تواند به افزایش رتبه سئو و بالا بردن اعتبار دامنه شما کمک زیادی نماید.
- برای بیشتر از 5 سایت نیز، بیشترین میزان تخفیف ممکن را روی رپورتاژهای شما در نظر میگیریم.
- یکی دیگر از مهمترین مزایای رپیورتاژ آگهی که باعث محبوبیت آن در بین صاحبان مشاغل و کسب و کار شده است، دائمی بودن وضعیت انتشار آن است.
- این سایتها با تعداد زیادی از منتشرکنندههای معتبر محتوا در موضوعات مختلف قرارداد داشته و کسب و کارها میتوانند تنها با کار کردن با آن سایت واسطه، به لیست بزرگی از سایتهای منتشرکننده رپورتاژ خرید رپورتاژ گلدلینک دسترسی داشته باشند.
- محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC به طور خلاصه، هر محتوایی است که توسط افرادی غیر از کسانی که…
عوامل دیگری مثل کیفیت بک لینک، میزان ورودی از گوگل و بازدید سایت روی قیمت رپورتاژ تاثیر میگذارند. بهتر است سایتی با بازدید بالا، دارای رتبه خوب در نتایج گوگل و با اعتبار کافی انتخاب کنید. خیلی از سایتهای ایرانی معتبر چنین موقعیتی را برای شما فراهم کردهاند. کافی است رپورتاژ را به صورتی بنویسید که خوانندگان آن را به عنوان یک متن تبلیغاتی تشخیص ندهند. علاوه بر این بهتر است از لینکهای فالو و دائمی استفاده کنید و اگر سایتی پیشنهادی غیر از این داشت، اصلا روی آن حساب نکنید. هر چقدر افراد بیشتری وارد سایتتان شوند،اعتبار سایت هم بیشتر میشود.